• AZ
  • RU
  • +99450 380 88 24

    info@gopos.az

    Tədarük və təchizat

    Satınalmaların avtomatlaşdırılması, müəssisələrə (restoran, dükan, otel) və tədarükçülərə alış və sənəd idarəçiliyini daha sürətli və iş üçün qarşılıqlı fayda ilə idarə etmək imkanı verən vahid bir həlldir

    Satınalmaların Kompleks Avtomatlaşdırılması

    HeReCa üçün dərhal qaimə və sifariş göndərmə servisi - satınalma qiymətlərinə nəzarəti təmin edir və təşkilatın satınalmalarını idarə etməyə kömək edir. 

    Məhsullar
    • Avtomatik olaraq mühasibat uçot sisteminizə fakturaların daxil edilməsi
    • Hər ayın 5-ə qədər maliyyə hesabatları
    • Satınalma qiymətlərinə nəzarət
    • Təchizatçı ilə orta tutuşdurma müddəti 1 gündür
    • Ani qaimə düzəlişləri
    • Avtomatik "mağaza" qəbzlərinin yüklənməsi
    • EDI üzərinnən qoşulma
    • Hesablayıcı kalkulyatorun səmərəliliyi iki dəfə artır
    Ətraflı burada
    Alıcılar
    • Tədarükçülərə elektron sifarişlər
    • Sifarişlər üçün mobil tətbiq proqramı
    • Sifarişdə qiymətlərə nəzarət
    • Sizin və ya tədarükçünün nomenklatura adı ilə sifariş
    • Son qaimə üzrə avtomatik sifariş 
    • Sifariş üzərində tədarükçü ilə yazışma
    • Sənəd dövriyyəsində 10 dəfə az əl işi: qaimələrin sizin uçot sisteminə yüklənməsi
    ətraflı burada
    Tədarükçülər
    • Sifarişlər birbaşa sizin uçot sisteminizə daxil olur
    • Satış nümayəndələri müştəriləri 2 qat daha sürətli aparır
    • Aktual qiymətlər vasitəsilə müştərilərə dəstək və xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi
    • Müəssisələrdən qaimə uyğunsuzluqlarının ani məqamda alınması
    • Bağlantı maddi xərc tələb etmir, işçiləri öyrətməyə ehtiyac yoxdur, 15 dəqiqə ərzində qoşuruq
    ətraflı burada
    Müəssisələr və tədarükçülər
     arasında sənəd mübadiləsinin avtomatlaşdırılması

    Mübadilə, tutuşdurma və qaimə daxili 10 dəfə tez

    Müəssisələrdə məhsulların xətasız uçotu

    Qiymətlərə online nəzarət etməklə satınalmalarda pula qənaət edin

    Uçot - Daha sadə və daha sürətli

    müəssisələr və tədarükçülər arasında ani qaimələr mübadiləsi

    • Qaimələri əl ilə daxil edilməsini unudun. Avtomatik import sistemi nomenklatura adlarında fərqi tapacaq və hər şeyi mühasibat sistemində bir araya gətirəcəkdir.
    • Məhsulları sifariş etmək üçün tədarükçülərə zəng etməyə ehtiyac yoxdur. Məhsul və onun mövcudluğu, sifariş və qiymətə dair məlumat, sifarişin vəziyyətini izləmək - bütün bunların mühasibat sisteminizdə.
    Uçot sistemində səhman
    • Hesab-fakturaların elektron mübadiləsi, kağız fakturaların əl ilə daxil edilməsində səhvlərin qarşısını almağa kömək edəcəkdir
    • Malların daxil olması vaxtı nomenklaturanın mövqeləri təkrarlanmır 
    • Bütün hesab-fakturalar birbaşa uçot sisteminə keçir, bu da sənəd fakturalarının yığılmasının və itirilməsinin qarşısını alır
    Pula və vaxta qənaət
    • Məhsulların alışında vəsaitlərə qənaət. Uçot sisteminizdəki prays-listlər, məhsulların alışı zamanı artıq ödəmənin qarşısını alacaq.
    • Məhsulların sifarişində və uçotunda işçilərin vaxtı və əməyi 10 dəfə azalır.